ТРАНСПОРТНО ПРОПУСКАТЕЛЕН ПУНКТ

Напълно завършено решение за максимална автоматизация на операциите по сигурността, свързани с преминаването на моторния транспорт, шофьорите и пътниците през контролния пункт в съответствие с режима за достъп.

ОБЛАСТИ НА ИМПЛЕМЕНТАЦИЯ

НЕФТ И ГАЗ

ИНДУСТРИАЛНА

ПРЕДИМСТВА

Автоматизация на достъпа;
Увеличаване на капацитета на контролната точка;
Предоставяне на ясна и достоверна информация за работата на системата и действията на охранителите по отношение на достъпа на моторния транспорт.

ЦЕЛИ

  • Оторизиран достъп на хора и транспорт до различни съоръжения и зони;
  • Освобождаването на информацията за проверка на снимките AWS на контролния пункт и централизирания център за сигурност за всякакви опити за неразрешен достъп;
  • Предаване на информация за събития и условия на техническите съоръжения към системата за контрол;
  • Изчерпателно регистриране на операцията ACS.

СТРУКТУРА НА РЕШЕНИЕТО

Хардуерна част

  • Блокиране на контролируеми устройства (въртящи се парапети, барабани, бариери, заграждения, порти, електрически задвижвания);
  • Индикаторни устройства (светофари, RTPI, предупредителни лампи);
  • Сензори;
  • Устройства за въвеждане на идентификационни характеристики (устройства за четене или скенери);
  • Карти за достъп;
  • Контролери и контролни конзоли (включително допирни);
  • AWS на снимковата проверка и централизираната охранителна станция на местните постове;
  • AWS на стаята за значки.

Софтуерна част

  • Основната част от софтуера ESM (основен, професионален или предприятие)
  • Свързване на оборудване и лицензи \ACS софтуер
  • Свързване на оборудване и лицензи \CCTV Видеонаблюдение software
  • Бадж (пропуск) изисква лицензи за свързване на подсистемата

* Крайното решение зависи от зададените задачи.

 

СПЕЦИФИКА НА РЕШЕНИЕТО

  • Едновремено използване на идентификацията на автомобила чрез използване на знаци за RHID (карти) и средства за разпознаване на номера на табелите на превозните средства;
  • Автоматично заснемане на автомобил и въвеждане на снимката в базата данни;
  • Визуално информиране на шофьорите за режимите на работа на контролно-пропускателния пункт и основните действия, използващи LED дисплеи (мигащи линии);
  • Записване на автомобила, шофьор и пътници, пресичащи контролния пункт;
  • Възможността за разделяне на моторния транспорт и водачите в категории с различни алгоритми за достъп, които се настройват за тях;
  • Персонификация на всички действия за контрол на системата;
  • Създаване на интегрирани събития.

СТРУКТУРА НА РЕШЕНИЕТО

Хардуерна част

  • Блокиране на контролируеми устройства (въртящи се парапети, барабани, бариери, заграждения, порти, електрически задвижвания);
  • Индикаторни устройства (светофари, RTPI, предупредителни лампи);
  • Сензори;
  • Устройства за въвеждане на идентификационни характеристики (устройства за четене или скенери);
  • Карти за достъп;
  • Контролери и контролни конзоли (включително допирни);
  • AWS на снимковата проверка и централизираната охранителна станция на местните постове;
  • AWS на стаята за значки.

Софтуерна част

  • Основната част от софтуера ESM (основен, професионален или предприятие)
  • Свързване на оборудване и лицензи \ACS софтуер
  • Свързване на оборудване и лицензи \CCTV Видеонаблюдение software
  • Бадж (пропуск) изисква лицензи за свързване на подсистемата

* Крайното решение зависи от зададените задачи.

 

СПЕЦИФИКА НА РЕШЕНИЕТО

  • Едновремено използване на идентификацията на автомобила чрез използване на знаци за RHID (карти) и средства за разпознаване на номера на табелите на превозните средства;
  • Автоматично заснемане на автомобил и въвеждане на снимката в базата данни;
  • Визуално информиране на шофьорите за режимите на работа на контролно-пропускателния пункт и основните действия, използващи LED дисплеи (мигащи линии);
  • Записване на автомобила, шофьор и пътници, пресичащи контролния пункт;
  • Възможността за разделяне на моторния транспорт и водачите в категории с различни алгоритми за достъп, които се настройват за тях;
  • Персонификация на всички действия за контрол на системата;
  • Създаване на интегрирани събития.